شناسه خبر : 41513
شنبه 26 دي 1394 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیلم/رجزخوانی دفاع از حرم

آهنگران

آهنگران حماسه‌خوان جبهه‌های مقاومت ایران بود. عراقی‌ها بعد از اینکه رزمنده‌ای شبیه آهنگران را اسیر کردند، با شادمانی در رادیو بغداد اعلام کردند «بلبل خمینی» را گرفته‌اند! حالا با قدرت در سپاه امام خامنه‌ای ایستاده و علیه داعش و تکفیر رجز می‌خواند.

سال‌ها از رجزخوانی‌ها و حماسه‌خوانی‌های صادق آهنگران در روزهای مقاومت و دفاع 8 ساله ملت ایران می‌گذرد؛ در این سال‌ها کمتر او را دیده بودیم. در خوزستان و در خانه‌اش نشسته بود؛ دو - سه سال یک‌بار گفت‌وگوی کوتاهی با رسانه‌ها می‌کرد و به مراسم‌های بیت رهبری می‌آمد و تمام همتش را برای برگزاری یادواره‌های شهدای سراسر کشور می‌گذاشت.

آهنگران حماسه خوان جبهه‌های مقاومت ایران بود. عراقی‌ها بعد از اینکه رزمنده‌ای شبیه آهنگران را اسیر کردند، با شادمانی در رادیو بغداد اعلام کردند که «بلبل خمینی» را گرفته‌اند! لقب «بلبل خمینی» روی آهنگران ماند تا امروز که دوباره او حماسه‌خوان جبهه‌های مقاومت شده است؛ حاج صادق امروز با قدرت در سپاه امام خامنه‌ای ایستاده و علیه داعش، تکفیر و مهاجمانِ حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) رجز می‌خواند.

ویدئوی زیر را ببینید:

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi